Mitt hexakopterbygge
www.maciej.se/T810.html
Och mitt F450 bygge
http://www.maciej.se/F450new.html
Bilbroschyrer
http://www.maciej.se/Brochures.html
Skapligt struligt att logga in. Tapatalk funkar inte alls. Går inte att begära nytt lösen heller.
Vad fan är mestmotor.se btw?![]()
Hybris, kanske?
Var bökigt även på dator....
Har sett några signaturer från Z på TeslaClubSweden.se ? Index
Ingen representant för Äggmont / Bilsnack / mestmotor eller vad ni nu kallar er som känner sig manad att informera om förändringarna, eller när ni tänkt fixa så att forumet åter fungerar i Tapatalk?
Dessutom verkar det inte att fungera att söka i forumet. Får upp en 404 från mestmotor (grattis till 80-talsloggan btw)vid sökning på vadsomhelst.![]()
Senast redigerat av Evil E den 2016-11-12 klockan 11:29.
När ett forum är så dött att inte ens en admin ids svara på 3-4 dagar, då är det fan dött...
Haha, då kommer väl en stämning för varumärkesintrång från Äggmont snabbare än svar i denna tråd...
Jag fick höra om missarna igår och fixade Tapatalk igår iaf, och diverse annat smått idag. Ledsen för detta.
Jag kommer se på att även lösa så sajten blir mobilanpassad framöver så man inte måste ha Tapatalk. Den mobila versionen är begränsad mot den vanliga, men helt OK för att snabbt kunna läsa trådar.
EDIT: Såg problem fortfarande med Tapatalk och har uppdaterat IGEN, samt uppdaterat SCRIPT till senaste version. Hoppas det löser biffen.
Senast redigerat av C.Dev den 2016-11-14 klockan 11:01.
biturbodiesel
Ok tack.
Så då kvarstår bara frågan; vad är mestmotor.se med den ledsamt fula loggan?
Jag vet nog inte mer än det som står som förklaring: "Mestmotor.se består av Sveriges bästa bil- och motorsajter. Här har vi samlat Sveriges bästa bilmagasin auto motor & sport, Recharge med de senaste nyheterna om elbilar och Tjänstebilsinfo med allt du behöver veta om tjänstebilar. Mestmotor.se ägs och drivs av Egmont Publishing."
Sorry, jag jobbar inte riktigt på Egmont men hjälper tekniskt med denna sajt.
Har ni önskemål och funktioner mm så kan jag dock säkert svara och fixa dets om behövs! Vore trist att se sajten gå i diket.
biturbodiesel