schysst!
schysst!
Passade på att filma lite när jag åkte hem från jobbet i helgen
Man vill ju gärna hålla lite högre varv men den driver på som fan och börjar går riktigt fort då, och med friktionsdäck blir det svårt att få stopp på skiten haha...
Härligt! Men lite mer varv hade varit fint för ljudupplevelsen!![]()
![]()
Alla som generaliserar är idioter!
Kom ju lite på slutet i alla fall
Men det kommer mera i feb när vi ska iväg till Funäsdalen för att köra lite iskörning med GRC! Då ska det gasas!
Jag känner faktiskt att livet är för kort (även sommarsäsongen) för att inte köra denna bil så mycket jag kanJag ligger ju inte på Essingeleden måndag morgon kl 08:00 i djup snöblask kanske
men som sagt, jag köpte inte bilen för att den ska sitta och frysa i mitt garage och se fin ut, den ska köras! R8'n är ju enligt mig bland den bästa vinterbilen
Jag tror min gamla 997 Turbo också hade varit rätt nice nu faktiskt, eller vilken AWD Porsche som helst egentligen!
Värt att nämna att utöver det faktum att jag kör den på vintern, så tar jag väldigt väl hand om mina bilar. Plus att den är stenskottsfolierad så klart!
Erik tog Gustavs tips och gjorde snabbt en ny film.
Vissa nöjer sig med svenskt och tyskt, vi andra dricker tjeckiskt
Haha bilfan är ju exakt likadan färgsättning som min, skulle lika gärna kunnat vara jag!
M135i, ena med och den andra utan diff. Den vita är min :-)
Otroligt rolig vinter(åretrunt)bil!
Bilden är förövrigt tagen igår i Stockholm, inge snö kvar här inte.
o_O
Kom precis hem från en helt fantastisk helg i Funäsdalen på GRC's isracing event, bästa vinterbilen jag haft!
Även min gamla GTR var med och körde
Ett par Porschar också!
Blev en hel del film med!
![]()
Riktigt sjyst med R8an alltså!
Hmm leverans igår undrar om det kommer någon mer snö![]()
![]()