Bilsnack
Resultat 1 till 12 av 12
    Registered User
    Namn
    Kenneth A
    Reg.datum
    nov 2015

Tarantino´s svenska favoritskådespelerska kör jänkarbil! Vilken bilmodel?

I grindhouse "Double Feature" trailer videona kör Quentin Tarantino´s svenska favoritskådespelerska Christina Lindberg jänkarbil! Vilka är bilmodellerna?

OBS: se båda grindhouse trailer videona då det är en "Double Feature" först "All The Way" sedan "It Ain´t Easy" :OBS

Grindhouse är ett amerikanskt filmfenomen från 70-talet. Man tog sig till sunkiga biografer där vad man bjöds på B-filmer av olika sort men med likartade innehåll; explicita scener, storslaget underhållningsvåld, häftiga biljakter med mera.Double features var ett vanligt begrepp, det vill säga två filmer för priset av en.

Registered User
    Namn
    Bob F
    Reg.datum
    apr 2001
    Vad är detta? Låter mest som du vill att folk ska se dina videos. Scrollade snabbt igenom första och såg igen bil, hon körde motorcykel.

Duktig på att Misslyckas
    Namn
    Svante P
    Reg.datum
    sep 2003
    Jobb
    Earning Money
    Citat Ursprungligen postat av SL Visa inlägg
    Vad är detta? Låter mest som du vill att folk ska se dina videos. Scrollade snabbt igenom första och såg igen bil, hon körde motorcykel.
    Ingen dålig gissning, misstänker att han försöker få views på sina videos för att kunna få några kronor i reklam, rätt dålig strategi då ingen lär bokmärka någon som börjar med att luras.

Men vad vet jag, jag är trots allt ganska korkad.
    Live Long And Prosper
    //The Zwamp

Registered User
    Namn
    Kenneth A
    Reg.datum
    nov 2015
    Citat Ursprungligen postat av SL Visa inlägg
    Beklagar om jag varit otydlig och det inte framgick tydligt i text att det är en "Double Feature" jag skulle har skrivit uppföljare det vill säga att storyn sitter ihop påbörjas i "All The Way" och fortsätter i "It Ain´t Easy" hade du tittat utan att scrolla skulle du sett två olika bilar.

Jag har fått frågan vad det är för bilmodeller? av tittare, då bilarna var inhyrda från tredje part har jag tyvärr ej lyckats få svar på frågan än. Så därför vände jag mig till bilforum för att få ett svar.

Självklart vill alla som gör musikvideos, reklam, film e.t.c. att folk ska se dessa.

Registered User
    Namn
    Kenneth A
    Reg.datum
    nov 2015
    Citat Ursprungligen postat av Zwamp Visa inlägg
    Ingen dålig gissning, misstänker att han försöker få views på sina videos för att kunna få några kronor i reklam, rätt dålig strategi då ingen lär bokmärka någon som börjar med att luras.

Men vad vet jag, jag är trots allt ganska korkad.
    Beklagar djupt om du upplever att du har blivit lurad och du har sett musikvideos mot din vilja och jag enligt din utsago fått några kronor i reklam genom views.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra så det passar dig och förgående kommentator. Måste säga att jag är ganska förvånad av dessa kommentarer då jag alltid upplevt bilfolk/bilentusiaster som mycket trevliga och hjälpsamma

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009

Tarantino´s svenska favoritskådespelerska kör jänkarbil! Vilken bilmodel?

Ok...

Klipp 1. Ett pat gamla lik till bilar som flashar förbi vid 0.44 samt 1.30 ish. I övrigt en gamma kärring som skjuter, hugger och bränner folk (gillar hon inte musiken?) samt en trummis med hängbuk och alldeles för tight skjorta. Rätt ok musik även om det inte riktigt faller inom mitt intresseområde.
    Ingen tillstymmelse till riktig bil.

Återkommer när jag sett vid. 2
    Alla som generaliserar är idioter!

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Klipp 2.

Samma gamla kärring, samma gamla ölmagade trummis (om än i tshirt o väst här), men här skymtar man faktiskt några 10-delars sekund bil! Tog ett par skärmdumpar, så kanske ngn som är bättre insatt i jänkare kan svara på vad det är för ngt.

ImageUploadedByTapatalk1446845419.005881.jpgImageUploadedByTapatalk1446845434.831208.jpgImageUploadedByTapatalk1446845450.541359.jpg

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Bild 1 Chevrolet Impala/Biscayne
    KC0413-152105_8.jpg
    Bild 2 Chevrolet pickis
    chevrolet-pickup-1963-3.jpg
    BILSNACK | crew

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Snyggt spottat Erik!

Registered User
    Namn
    Kenneth A
    Reg.datum
    nov 2015
    Tack för engagemang! Skickligt! När jag jämför bilder på nätet kan det vara en impala 64 eller 67? Någon som har koll på årsmodellerna på Chevrolet Pick Up?

.
    Namn
    Johan L
    Reg.datum
    sep 2006
    Jobb
    Lastbilsmeck
    Impala 63 eller 64. Pickisen 60-tal.

Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av seance.blogg.se Visa inlägg
    Jag vet inte riktigt vad jag ska göra så det passar dig och förgående kommentator. Måste säga att jag är ganska förvånad av dessa kommentarer då jag alltid upplevt bilfolk/bilentusiaster som mycket trevliga och hjälpsamma
    Jodå folk här är ofta väldigt hjälpsamma men även skeptiska mot nyreggade användare som i sina första inlägg direkt försöker locka folk till sina egna sidor, eller se videos som de själva har på sin youtubekanal mm. Hade du varit reggad här ett tag och skrivit åtminstonde ett par inlägg innan du postade dessa videos så hade ingen reagerat... hjälper inte heller att ditt namn på forumet är länken till din blogg då är det lätt att man uppfattas som någon som försöker få gratisreklam på forumet.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •