Bilsnack
Resultat 1 till 5 av 5

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009

Erfarenheter av Stockholms Bilgrupp i Nacka?

Någon som har erfarenheter av Stockholms Bilgrupp / STHLMs Bilgrupp i Nacka?

De har en del bilar varav vissa är intressanta och riktigt bra prissatta.

Har inte kunnat hitta några vettiga omdömmen om dom trots att de verkar prångla iväg en hel del bilar (omsatte 90milj 2014).

Fanns lite på RECO, fast RECO litar jag lika mycket på som jag litar på en Taikon. Fanns en tråd från 2011 på Flashback som inte vara så positiv, men det var ju ett tag sedan så lite mer aktuella uppgifter skulle uppskattas!

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Ingen vetskap tyvärr, men har för mig att det är samma gäng som drev NACKA BIL som gick i konkurs i samma lokaler. Kanske har fel.
    BILSNACK | crew

räddar världen Solids avatar
    Namn
    Jesper A
    Reg.datum
    nov 2001
    Har aldrig gillat de där generiska icke-märkes-bilförsäljningsställena. Jag vet inte varför, kanske bara de dåliga ställena som lyser av mätarskruvarkänsla som smutsar ner alla andra. Samt att de få kamrater till mig (jag skulle som sagt aldrig göra det) som köpt bilar från liknade ställen har haft problem sedan med säljare som inte vill ta garantiproblem, uppenbara fel etc ens med tång.
    Vissa nöjer sig med svenskt och tyskt, vi andra dricker tjeckiskt

Registered User
    Namn
    Dennis F
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Playboy
    Tror det där skiljer sig från person till person.
    Köpte min senaste bil hos oberoende handlare trots att jag har bekanta i branschen.
    Fick ett sånt Grymt intryck. Provkörde bilen 3ggr innan köp. Fick t.o.m låna den över helgen om jag ville.
    Jag tror att bilhandlare (oberoende) som satsar på återkommande kunder ger den service och bemötande får en relation som gör att man vill återkomma.
    I have to return some videotapes
    Me like music http://m.youtube.com/my_favorites?la...ient=mv-google

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Finns många beghandlare som är superseriösa! Låt inte Michel o Co dra ner ryktet för andra.
    BILSNACK | crew

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •