Detta är ju så j*vla korkat. Tror ni inte man ser den ena och dubblerar istället???
Man får ju inte uppfattningen om att man är på ett forum.
![]()
Detta är ju så j*vla korkat. Tror ni inte man ser den ena och dubblerar istället???
Man får ju inte uppfattningen om att man är på ett forum.
![]()
Ibland har man två stycken längst ned också... Efter all diskussion kring reklamen så finns det bara två slutsatser, antingen är de som lägger in reklamen inkompetenta, eller så skiter man i hur det blir... Så vilket är det?
.
Porsche 964 C2
Håller med om att det ser lustigt ut, har tyvärr ingen insyn i annonsbyggandet, men har skickat kritiken till ansvariga.
BILSNACK | crew
Jag jobbar själv i ett tidningsförlag och är fullt medveten om att annonser behövs för att överleva, så därför brukar jag inte gnälla på annonser. Men nu reagerar till och med jag. Har inte varit på Zatz... förlåt, Bilsnack, på länge men idag när jag hoppade in fylldes hela 23-tumsskärmen med två identiska annonser. Inget forum alls syntes.
Jag förstår att annonsörer vill ha maximal exponering, men någonstans måste man inse när gränsen är nådd. Ingen kan väl i sin vildaste fantasi tro att någon missar den gigantiska annonsen överst, så man blir tvungen att repetera den några centimeter nedanför?
Nu blir det kontraproduktivt. Bara irritation.
Hur ska detta gå för Äggmont som pissar ned sina sidor med massa skräpannonser?
Google will punish sites that use annoying pop-up ads - The Verge
![]()
Alla som generaliserar är idioter!
jag använder adblock plus, funkar kanon, ser inga annonser alls.