Vilken är den bästa (mycket bas, högt ljud) bluetoothhögtalaren under 2000 kr?
Bilsnack
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 18
    Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.

Vilken är den bästa (mycket bas, högt ljud) bluetoothhögtalaren under 2000 kr?

Har frågat i andra forum och facebookgrupper efter någon bra högtalare, uppladdningbar, so man kan spela musik från telefonen på. De svar man får är tydligen bara från seriösa audiofiler.
    Visst, kända märken och väldigt kompakta högtalare och vackert ljud, det är ju inte fel. Men jag gillar även rejäl bas och högt ljud.

Det närmaste var när jag köpte en Harman Kardon onyx studio. Den väger en del, den är inte väldigt liten och den spelar riktigt bra. Tyvärr var det fel på den så jag fick skicka tillbaka den.

Innan jag nu köper mig en Onyx studio 2 istället, finns det något vassare?
    Jag behöver inte få plats med den i en resväska/handbagage eller bära runt den allt för mycket så en vikt på ca. 3-10 kilo är inga problem.´Storleken Onyx studio har är ganska skaplig, lite större gör inget heller.

Det finns ju Audio pro Addon T3, ser rejäl ut, är väldigt liten. Sedan har ju Marshall kommet med en batterihögtalare, men den är visst ganska dyr...
    Senast redigerat av r_o_n den 2016-06-02 klockan 18:59.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Har också en Onyx Studio som jag tycker är kanon (man får ju ta drt för vad det är). Den brukar åka med i handbagaget när jag reser.

Blocket svämmar över av billiga sådana då en massa folk fått med dom när de köpt telefon (så även jag).
    Senast redigerat av Evil E den 2016-06-02 klockan 20:52.

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Rekommenderar denna som man kan driva en hel fest med. Går att hitta billigt ibland.
    harman_kardon_go__play_wireless_bluetooth_speaker.jpeg
    BILSNACK | crew

Snoball CCs avatar
    Namn
    Carl Cardell
    Reg.datum
    okt 2001
    Jag tycker Bose Soundlink mini gör ett jäkla bra jobb för sin storlek och bra batteritid.
    Facebook

Svensk Byggradio AB - När du behöver hyra eller köpa komradio

Big Fat Zatzy User
    Namn
    Christoffer R
    Reg.datum
    maj 2001
    Jobb
    Överlever
    Citat Ursprungligen postat av CC Visa inlägg
    Jag tycker Bose Soundlink mini gör ett jäkla bra jobb för sin storlek och bra batteritid.
    +1 på den.

Dock inget som drar igång några fester utomhus. Men inomhus är det RUSKIGT bra ljud.
    "There is no substitute for cubic-inches"

about:blank
    Namn
    Lars E
    Reg.datum
    feb 2004
    Mindre högtalare än denna är svår att finna. Ljudet är förstås vad det är men basen (och ljudet) är ändå overklig för formatet och prislappen. Överraskande bra liten pryl.

Högtalare bluetooth svart - Designtorget

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av BIOS Visa inlägg
    Mindre högtalare än denna är svår att finna. Ljudet är förstås vad det är men basen (och ljudet) är ändå overklig för formatet och prislappen. Överraskande bra liten pryl.

Ja... Men nja!

Har en sån där, man kan lika gärna använda telefonhögtalaren. Visst liiiite mer bas och liiite högre ljud, men så jävla ointressant. Bland de mest onödigt spenderade riksdalerna jag slängt ifrån mig.

Namn
    Lars E
    Reg.datum
    feb 2004
    Öhh. Har vi samma version. Jag tycker den är grym för formatet. En ANING bättre än telefonhögtalaren men det kan kanske diffa på version och exemplar.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Visst den presterar bra för att vara en sån liten manick, men ändå är den är helt värdelös! För fjuttig för att man ska orka plocka med den, för tam för att man ska använda den hemma. Inte ens värt att ta med om man ska picnicka, naturligt blir att den mest ligger och skräpar. Ska jag ut på ngt som kräver musik så åker Onyxen med, grym batteritid och ljud (till skillnad från det högfrekevnta skrammlet från den lille). Vad använder du din till om man får fråga?

Registered User
    Namn
    Fredrik P
    Reg.datum
    feb 2005
    Kanske inte vad du söker men jag köpte en sån här:

http://www.vooni.com/cityrocker

Inte asbra men duger gott på lite spontanfester på altanen och att dra med ut i skogen på svenska rallyt. I det senare fallet så saknar jag dock att det inte är en radiodel i den.
    Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Namn
    Lars E
    Reg.datum
    feb 2004
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Visst den presterar bra för att vara en sån liten manick, men ändå är den är helt värdelös! För fjuttig för att man ska orka plocka med den, för tam för att man ska använda den hemma. Inte ens värt att ta med om man ska picnicka, naturligt blir att den mest ligger och skräpar. Ska jag ut på ngt som kräver musik så åker Onyxen med, grym batteritid och ljud (till skillnad från det högfrekevnta skrammlet från den lille). Vad använder du din till om man får fråga?
    I ärlighetens namn använder jag den inte alls. Lyssnar knappt på musik. Fick den prylen i något sammanhang och blev förvånad över ljud kontra storlek. Sedan är väl jag så långt ifrån en audiofil man kan komma.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    I ärlighetens namn använder jag den inte alls. Lyssnar knappt på musik. Fick den prylen i något sammanhang och blev förvånad över ljud kontra storlek. Sedan är väl jag så långt ifrån en audiofil man kan komma.
    Precis. Sett till vad den är så är den bra, men den har inget vettigt användningsområde.

Lånar pappas bil
    Namn
    Jakub L
    Reg.datum
    apr 2008

Precis. Sett till vad den är så är den bra, men den har inget vettigt användningsområde.
    Har själv en sån och finns perfekta användningsområden typ kryssningar och andra resor. Visst är ljudet inte det bästa men den gör sitt jobb. Min har används i 3+år och gillar den skarpt. Är ingen audiofil men uppskattar bra ljud och kvalité.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av unsuspected Visa inlägg
    Har själv en sån och finns perfekta användningsområden typ kryssningar och andra resor. Visst är ljudet inte det bästa men den gör sitt jobb. Min har används i 3+år och gillar den skarpt. Är ingen audiofil men uppskattar bra ljud och kvalité.
    Samma men min sånhär åker med i handbagaget.
    Väger ingenting, men låter desto bättre.

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.
    Samma men min sånhär åker med i handbagaget.
    Väger ingenting, men låter desto bättre.

De sålde en sådan på cdon för 850kr ("fyndvara" troligtvis retur) så jag köpte den. Den är otroligt vass, faktiskt, och för den pengen får jag inget bättre.

TACK FÖR ALLA SVAR, UPPSKATTAS VERKLIGEN.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •