Jon Olssons nya RR Wraith "George"
Bilsnack
Resultat 1 till 3 av 3
    Registered User
    Namn
    Anders K
    Reg.datum
    jun 2006

Jon Olssons nya RR Wraith "George"

Som vanligt helt galet! Får Mansory att framstå som försiktiga
    Jon Olsson ? Official homepage and blog | THE CRAZY 810 HP ROLLS ROYCE WRAITH!

Rattvridare ThomasTs avatar
    Namn
    Thomas T
    Reg.datum
    dec 2001
    Nja... jag går inte igång på konceptet. Undrar om han kommer köra Mongol Rally med denna när det inte blev något av med Lambon(vilket var en idiotisk idé). Vloggen blir mer å mer urvattnat och går mest ut på att få flest flares i videon istället för att göra något konkret kul. Och bilarna(vilket var anledningen till att jag började kolla) är typ inte med alls... Huracanen körde ha från Sverige till Monaco en gång innan han sålde den...

.
    Porsche 964 C2

Fahrvergnügung! :-) Atarimans avatar
    Namn
    Chris O
    Reg.datum
    apr 2002
    Jobb
    Business Developer
    Citat Ursprungligen postat av ThomasT Visa inlägg
    Nja... jag går inte igång på konceptet. Undrar om han kommer köra Mongol Rally med denna när det inte blev något av med Lambon(vilket var en idiotisk idé). Vloggen blir mer å mer urvattnat och går mest ut på att få flest flares i videon istället för att göra något konkret kul. Och bilarna(vilket var anledningen till att jag började kolla) är typ inte med alls... Huracanen körde ha från Sverige till Monaco en gång innan han sålde den...

.
    Enig. Nu följer jag inte hans vlog öht, då jag aldrig förstått fascinationen för kvasi-celebriteteter (läs: "c-kändisar") - men hans första Lamborghini och även kitcaren var ju lite roliga. Huracanen var väl mest en upprepning av vad som redan gjorts med Gallardon, den förstörda Rollsen nu känns mest bara smaklös och som ett krampaktigt försök att få många YT-views...
    "A man with no principles, is principally no man..." K. Malm, 1990

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •